Marek Staniszewski – Case Open 2016
Case Open. Forum Strategii Marketingowej

Marek Staniszewski

20-letnie doświadczenie w budowaniu marek zdobyte w największych agencjach reklamowych. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii, wykładowca.

Założyciel i konsultant w think tanku strategicznym Heuristica. Posiada 20-letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniu ich kondycji zdobyte w największych agencjach reklamowych (Ogilvy, Y&R, Havas) oraz jako szef marketingu (Canal+). Wykładowca i trener (prowadził wykłady m. in.w WSKiMS, SMR, SSM, ICAN HBP i Questus). Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą brandowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp” oraz współautorem publikacji: „Portret klienta”. Współzałożyciel Stowarzyszenia Marketing 4 Business. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus. Pomysłodawca i opiekun merytoryczny warsztatów Farma Inwencji. Prowadzi blog  „…tak na marginesie”.

Kawa z Markiem Staniszewskim – sprawdź Bank Prezentów Safe vector icon, vector eps 10 illustration

Wykład prowadzony przez prelegenta: Marek Staniszewski