Maciej Tesławski – Case Open 2016
Forum Strategii Marketingowej

Maciej Tesławski

Strateg marketingowy. Pracował dla największych agencji w kraju. Aktualnie niezależny konsultant. Wykłada strategię i marketing relacji. Autor wielu publikacji z zakresu komunikacji marki.

Pierwszy filozof marketingu. Współtwórca pierwszego polskiego letterhouse’u ABC Direct Contact i pierwszej wersji Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Współzałożyciel Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB). Współpracował z największymi agencjami w kraju, m.in. Grey Worldwide czy J. Walter Thompson. Był Prezesem Zarządu McCann Relationship Marketing. Członek jury najbardziej prestiżowych konkursów: Złota Strzała, Boomerang i Superbrands. Pracuje również jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR. Prowadzi własną akademię MCA, gdzie osobiście przeszkolił pracowników kilkuset polskich firm. Od 2010 roku jest związany z Uniwersytetem Wrocławskim wykłada tam strategię i marketing relacji oraz współtworzył kierunek Komunikacja Wizerunkowa. Pracuje również na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz FEB (Forum Edukacji Biznesowej). Autor książek: „”Lojalnośœć konsumenta””, „Praktyka brandingu”, „”Strategia marketingowa””.
Vouchery na warsztat „Strategia marki” u Macieja Tesławskiego – sprawdź Bank Prezentów Safe vector icon, vector eps 10 illustration

Wykład prowadzony przez prelegenta: Maciej Tesławski