Lech C.Król – Case Open 2016
Forum Strategii Marketingowej

Lech C.Król

Ponad 20 letnie doświadczenie w branży reklamowej. Jako pierwszy Polak otrzymał srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.

Ponad 20 letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował na stanowiskach dyrektorskich w EURO RSCG Poland, Leo Burnett, McCann-Ericskon, Radio Zet, aktualnie CEO w agencji reklamowej Adwertajzing. Wprowadził na rynek polski marki „Łaciate” oraz „Millenium”, twórca kampanii proszku Vizir „Białe na białym”. Doprowadził do globalnej zmiany pozycjonowania marki Duracell.

Laureat licznych nagród branżowych (Golden Drum, Effie, Kreatura), jako pierwszy Polak otrzymał srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes. Swoją pracę w reklamie uzupełnia aktywnością dydaktyczną jako trener, wykładowca i doradca. Autor licznych publikacje w czasopismach branżowych (m. in. Businessman Magazine, Impact, Press, Brief Magazine, Marketing w praktyce).

Wykład prowadzony przez prelegenta: Lech C.Król