Ewa Łabno-Falęcka – Case Open 2016
Forum Strategii Marketingowej

Ewa Łabno-Falęcka

Laureatka wielu nagród branżowych, m.in. Golden Arrow, Dyrektor Marketingu Roku oraz Szpalty Roku dla Magazynu Mercedes-Benz, którego jest redaktorem naczelnym.

Z wykształcenia filolog. Jej praca zawodowa to znakomity przykład synergii kultury z biznesem. Laureatka wielu nagród branżowych, m.in. Golden Arrow, PRotony, Dyrektor Marketingu Roku (nagroda w kategorii „Thinking Out of the Box”) oraz wielokrotnie Szpalty Roku dla Magazynu Mercedes-Benz, którego jest redaktorem naczelnym. Nominowana dwukrotnie do European Excellence Awards (2013 i 2015). Studiowała w Berlinie i Freiburgu Bryzgowijskim. Ukończyła  Uniwersytet Jagielloński, natomiast doktorat obroniła na Uniwersytecie Eberharda Karla w Tybindze. Pracowała naukowo na uniwersytetach w Krakowie i w Tybindze, tłumaczyła  teksty literackie i filozoficzne. W latach 1993-1999 była Radcą ds. Kultury w ambasadzie RP w Bonn (Niemcy). Od 2000 roku jest odpowiedzialna za komunikację i relacje zewnętrzne w Mercedes-Benz Polska.

Aktywna społecznie. Współzałożycielka i prezes Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego (dwie kadencje: 2006-2010) i Towarzystwa Przyjaciół Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (dwie kadencje: 2008-2012).

Wykład prowadzony przez prelegenta: Ewa Łabno-Falęcka