Arek Szulczyński – Case Open 2016
Forum Strategii Marketingowej

Arek Szulczyński

Reklamą zajmuje się od ponad 15 lat. Ojciec chrzestny projektów wyróżnianych i nagradzanych na festiwalach m.in.: Cannes Lions, Golden Drum, Effie, Golden Arrow.

Arek reklamą zajmuje się od 15 lat. W trakcie swojej kariery zawodowej w K2, z którą jest nierozerwalnie związany od 2002 roku, pierwotnie odpowiadał za całokształt współpracy agencji z grupą kluczowych Klientów. Później piastował stanowiska Innovation Director’a oraz Creative Directora. Obecnie odpowiada w K2 za działy Kreacji, Strategii, Motion, DOOH oraz Social Media. Gorący wyznawca efektywności kreatywnej. Ojciec chrzestny projektów wyróżnianych i nagradzanych na festiwalach Cannes Lions, Golden Drum, Cresta Awards, London International Advertising Awards, IAB Creative Showcase, KTR, Effie, MIXX Awards, Kreatura, Golden Arrow i Media Trendy. Wieloletni prelegent konferencji branżowych. Juror konkursów Cannes Lions, The European Association of Communications Agencies (EACA), MediaTrendy, Złote Orły i KTR (w tym przewodniczący Jury kategorii Media Interaktywne i Creative Mobile w roku 2012 i 2013).

Kawa z Arkiem Szulczyńskim – sprawdź Bank Prezentów Safe vector icon, vector eps 10 illustration

Wykład prowadzony przez prelegenta: Arek Szulczyński