Knowledge Garden – gdy mniej znaczy więcej – Case Open 2016
Case Open. Forum Strategii Marketingowej

Knowledge Garden – gdy mniej znaczy więcej

Knowledge Garden – gdy mniej znaczy więcej

Żyjemy w czasach pośpiechu. Usprawnianiu, ułatwianiu, skracaniu towarzyszy presja czasu, natłok nowości czy też chaos informacyjny. Pojawia się swoisty paradoks – im więcej się uczymy tym więcej mamy się do nauczenia. Im więcej umiemy tym mamy większą świadomość jakich jeszcze kompetencji potrzebujemy. W tych okolicznościach muszą sobie radzić organizacje, ale także my jako pracownicy, menedżerowie, właściciele. Czy proste rozwiązania nakierowane na podnoszenie wiedzy czy szerzej naszych kompetencji są jeszcze skuteczne? Czy kiedykolwiek były? A jaka jest alternatywa? Jak sprawić, aby to co naprawdę ważne i warte naszej uwagi stało się przedmiotem naszego zainteresowania? Jak sprawić, aby mniej znaczyło więcej?