Program – Case Open 2016
Case Open. Forum Strategii Marketingowej

Program

Edycja 2016

14 kwietnia 2016
09:00 - 09:30

Rejestracja, powitanie uczestników

Zapraszamy – poznajmy się!  
Maciej Tesławski
09:30 - 10:10

Ile kosztuje myślenie schematami? Ile kosztuje strategia marki?

Decyzje strategiczne wymagają wielkiej odwagi. Kiedy są skuteczne, a kiedy eliminują markę z rynku? Przeczytaj więcej
Marek Staniszewski
10:10 - 10:50

Deficyty i dylematy, czyli jaką rolę pełni dziś strategia?

Jak otoczenie technologiczne wpływa na współczesne sposoby formułowania strategii, jak inwestować w niepewność. Przeczytaj więcej

Marketing niemożliwy, czyli marketing branż z zakazami

Jak tworzyć strategię, jeśli marka funkcjonuje w branży "z zakazami"? Jakie działania marketingowe podjąć, aby nie łamać prawa? Przeczytaj więcej
11:30-11:50

Przerwa kawowa

Budowanie wartości marki poprzez czynienie dobra

O tym, co powinna zrobić wielka firma, kiedy zadzwoni do niej 6-letni chłopiec… Przeczytaj więcej

Czego naprawdę pragną klienci? Metody biometryczne w służbie biznesu

Jak badać emocje respondentów, ich prawdziwe intencje oraz zmienić punkt widzenia na różne obszary rynku? Czy badania fal mózgowych lub reakcji skórnych to przyszłość badań marketingowych? Przeczytaj więcej
13:15-14:00

Lunch // Restauracja, Hotel Radisson Blu Sobieski

Marketing i prowadzenie biznesu po doświadczeniu CSR

O uprowadzeniu CSR przez PR, empatii w biznesie oraz otwarciu na nowe podejścia Przeczytaj więcej

Kampanie wizerunku i produktów turystycznych

Dowiedz się jakich narzędzi należy użyć, aby budować wizerunek miejsca w dobie nowych technologii, które narzędzia są najbardziej skuteczne, jak badać efektywność takich kampanii. Przeczytaj więcej
16:00 - 16:15

Przerwa kawowa

Knowledge Garden – gdy mniej znaczy więcej

Jak sprawić, aby to co naprawdę ważne i warte naszej uwagi stało się przedmiotem naszego zainteresowania? Jak sprawić, aby mniej znaczyło więcej? Przeczytaj więcej

Koniec ery wielkiej tuby

Jesteś człowiekiem, czy grupą celową? To pytanie może wydawać się retoryczne, ale nie dla reklamodawców. Dla branży reklamowej ciągle jesteś grupą w wieku „od-do”, z małych i dużych miast Przeczytaj więcej

Nowy rozdział w komunikacji marketingowej z konsumentem // Wykład z bezpłatną transmisją on-line!

Dowiedz się: jak stworzyć scenariusz kampanii reklamowej dzięki łączeniu ze sobą mediów indywidualnego przekazu z mediami masowymi, jak zmierzyć efekty reklamy (CPM vs. CPA) Przeczytaj więcej