Prelegenci – Case Open 2016
Forum Strategii Marketingowej

Prelegenci

Maciej Tesławski

Strateg marketingowy. Pracował dla największych agencji w kraju. Aktualnie niezależny konsultant. Wykłada strategię i marketing relacji. Autor wielu publikacji z zakresu komunikacji marki.

Marek Staniszewski

20-letnie doświadczenie w budowaniu marek zdobyte w największych agencjach reklamowych. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii, wykładowca.

Marcin Kalkhoff

Specjalista strategicznego zarządzania marką. Od 25 lat pracuje jako strateg dla wielu agencji reklamowych i ich klientów.

Arek Szulczyński

Reklamą zajmuje się od ponad 15 lat. Ojciec chrzestny projektów wyróżnianych i nagradzanych na festiwalach m.in.: Cannes Lions, Golden Drum, Effie, Golden Arrow.

Michał Banach

Praktyk marketingu z wieloletnim stażem, doświadczony wykładowca

Paweł Niziński

Wykładowca komunikacji marketingowej i strategii promocji marek miejskich i regionów, odpowiedzialnego biznesu, wydawca multimedialnego projektu CR Navigator.

Ewa Łabno-Falęcka

Laureatka wielu nagród branżowych, m.in. Golden Arrow, Dyrektor Marketingu Roku oraz Szpalty Roku dla Magazynu Mercedes-Benz, którego jest redaktorem naczelnym.

Bartłomiej Walas

Specjalista w zakresie polityki turystycznej i marketingu turystycznego. Autor koncepcji strategii marketingowej Polski w zakresie turystyki na lata 2012-2020.

Robert Kozielski

Specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw i analizach strategicznych, wykładowca, autor ponad 100 książek z zakresu marketingu.

Lech C.Król

Ponad 20 letnie doświadczenie w branży reklamowej. Jako pierwszy Polak otrzymał srebrnego lwa na festiwalu filmów reklamowych w Cannes.

Marcin Kostecki

Ekspert w dziedzinie performance marketingu, ochrony danych osobowych i komunikacji marketingowej.