Bank Prezentów – Case Open 2016
Case Open. Forum Strategii Marketingowej

Bank Prezentów

Każdy uczestnik Case Open 2016 otrzymał niespodziankę z pilnie strzeżonego Banku Prezentów. Safe vector icon, vector eps 10 illustration

Z Banku Prezentów można było pobrać następujące upominki:

  • kolacja z Mistrzem (niespodzianka!)
  • 3 vouchery na warsztaty „Strategia marki” prowadzone przez Macieja Tesławskiego
  • kawa z Markiem Staniszewskim
  • kawa z Marcinem Kalkhoffem
  • kawa z Arkiem Szulczyńskim
  • 3-godzinny warsztat o social media z Tomaszem Reichem (Redaktorem Naczelnym „Nowa Warszawa„, wykładowcą Collegium Civitas)
  • 2 vouchery na szkolenie „Efektywny briefing jako fundament efektywnej współpracy klient-agencja” organizowane przez Lidermatic
  • półroczny dostęp do Brand24 Premium – najpopularniejszego w Polsce narzędzia monitoringu Internetu i social media
  • voucher do wykorzystanie na platformie WhitePress (możesz go przeznaczyć na tworzenie lub/i publikację artykułu w wybranych mediach elektronicznych), która umożliwia publikowanie artykułów w ponad 3300 blogach i portalach w Polsce
  • 2 zaproszenia na Galę Superbrands 2016 (zobacz jak było w 2015 roku ↓ )

  • 50 albumów Superbrands zwanych „biblią brandingu”
  • karnet na Open’er Festival ufundowany przez Heineken
  • 3 vouchery na usługę analizy działań marketingowych w mediach społecznościowych z oceną ich skuteczności oraz konsultacjeMarketing Fan Page
  • 2 vouchery na zasięgową kampanię display, w ramach darmowej sieci witryn Ströer Digital Media
  • książki z autografem 

3 egzemplarze Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki // Maciej Tesławski
3 egzemplarze Praktyka brandingu // Maciej Tesławski
3 egzemplarze Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk // Robert Stępowski
3 egzemplarze Podaj dalej, czyli jak stworzyć porywającą opowieść dla marki // Grzegorz Kosson
3 egzemplarze Złam konwencję, czyli jak stworzyć wielką markę // Grzegorz Kosson

prezent_z_autografem2_FORMAT

  • książki, poradniki i…

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe // Natalia Hatalska
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty // Anna Miotk
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! // Scott Stratten
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera // Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Strategiczny brand marketing // Jarek Szczepański
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych // Paweł Tkaczyk
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii // Paulina Wiktorska
Google Analytics dla marketingowców // Martyna Zastrożna
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy // Ryan Holiday
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek // Eric Ries

  • vouchery na zakup książek
  • gadżety z cytatami (zakładki, torby, kubki, podstawki i wiele więcej)

 

Regulamin akcji promocyjnej dostępny tutaj